Starttikurssi

I-TASO, STARTTIKURSSI

Lähijaksojen lisäksi tutkinto sisältää välitehtäviä.

kenelle;

•  lasten ohjaajille tai ohjaajiksi aikoville
  • osallistujalta edellytetään vähintään 14 vuoden ikää

tavoite;

• tutkinnon jälkeen ohjaaja osaa opettaa ja ohjata lasten liikuntaa, harjoituksia lapselle turvallisella ja kehittävällä tavalla.
  • mahdollisuus hakeutua I-tason nuorten yleisurheiluohjaajatutkinnolle

sisältö ja kesto;

• mm. ohjaaminen, lasten yleisurheilun sisältö sekä lasten yleisurheiluvälineet käytännössä
  • koulutettava valmistautuu tutkinnolle tekemällä annetut ennakkotehtävät
  • lähijaksojen kesto on 12 tuntia
  • koulutusmateriaalina; Yleisurheiluohjaajan opas sekä Taitoa ja tunnetta ohjaamiseen -työkirja.

Seuraava starttikurssi järjestetään 5.9 – 1.10.
▪ torstai 5.9. klo 17.30 – 20:30 etänä
▪ torstai 21.9. klo 17.30 – 20:30 etänä
▪ sunnuntai 1.10. Kuparivuoren urheilukenttä, Naantal

Sitovat ilmoittautumiset

Sähköisellä ilmoittautumislomakkeella 1.9. mennessä. Lomakkeeseen pääsee osoitteesta TÄSTÄ

Kurssia koskevat tiedustelut Pyry Keränen p. 040-5833194 tai pyry.keranen@gmail.com

Kurssin hinta on 130 euroa/hlö, sisältäen koulutuksen, tilat ja kurssimateriaalin.

Ilmoittautuneille lähetetään ohjeet sähköpostina ennen kurssin alkua. Tutkinnolle ilmoittauduttuaan kurssilainen saa kouluttajalta ennakkotehtävän

Seura voi tilata ”yleisurheiluohjaajatutkinnon” järjestettäväksi kotikunnassaan, mikäli seuralla on vähintään 4 kurssilaista omasta takaa. Tämän jälkeen kurssitiedot julkaistaan piirin nettisivuilla tiedoksi muille seuroille. Kurssin toteutuminen edellyttää kuitenkin 8 etukäteen ilmoittautunutta!

Tiedustelut Christian Vänttinen, p. 041-3103386,  varsy.toimisto(at)gmail.com